Chcemy, aby Twoi Klienci mądrze zarządzali finansami
Pomaganie ludziom w zarządzaniu finansami to nasza specjalność, w obrębie której działamy już ponad 100 lat. Dbamy o to, aby firmy otrzymywały płatności na czas, a zarazem pomagamy osobom zadłużonym odzyskać kontrolę nad finansami.
Rozmawiamy z ludźmi
Rozmawiamy z młodym studentem, który zapomniał zapłacić fakturę i zastanawia się, jak załatwić sprawę zaległych należności. Rozmawiamy ze starszą parą, która nie nadąża z opłacaniem rachunków i potrzebuje pomocy, aby ustalić, co powinni opłacić w pierwszej kolejności. Rozmawiamy z samotną bezrobotną matką, która nie wie, jak związać koniec z końcem. Tym właśnie się zajmujemy – każdego dnia.
W całej Europie ponad 8000 naszych pracowników rozmawia z ludźmi, których zobowiązania finansowe znajdują się na różnych etapach: przed i po terminie wymagalności. To nasza specjalność, którą doskonalimy od ponad 100 lat. Z drugiej strony, nasuwa się pytanie, jak najlepiej pomóc osobie zadłużonej uiścić płatności, skoro nie ma dwóch takich samych przypadków? Dogłębnie przeanalizowaliśmy nasze obszerne bazy danych i określiliśmy, kto kryje się za liczbami – człowiek. Wiedza, kim jest i jak myśli, pozwala nam zapewniać lepszą obsługę i pomóc zacząć mądrze zarządzać swoimi wydatkami.
Wsparcie dla osób zadłużonych
Pomoc ludziom w mądrzejszym zarządzaniu wydatkami oznacza lepszą jakość życia, płatności na czas dla naszych klientów oraz społeczeństwo, które żyje w świecie, gdzie biznes jest bezpieczny i sprawiedliwy.
Jak to działa?
Kiedy spotykamy osobę, dla której jest to pierwszy kontakt z firmą windykacyjną (takie osoby stanowią 17 % naszej bazy klientów) – wiemy, że może być zestresowana, przestraszona i być może nieco zdezorientowana otrzymanym wezwaniem do zapłaty. Nasi Pracownicy są przygotowani na takie sytuacje i odpowiednio przeszkoleni, by poprzez otwartą komunikację i szacunek do rozmówcy pomóc mu znaleźć rozwiązanie, które będzie satysfakcjonujące dla obydwu stron. Nasze zadanie to jednak nie tylko odzyskanie zaległych należności, ale również wskazanie rozmówcy, jak zarządzać swoimi wydatkami tak, by kolejny raz nie znaleźć się w takiej sytuacji.
Przebieg rozmowy z osobą zadłużoną na bezpośredni wpływ na wynik naszej firmy. Jeśli będziemy naciskać zbyt mocno, ucierpią na tym zadowolenie klienta i relacje z nim. Jeśli będziemy zbyt pobłażliwi, nasza skuteczność będzie zdecydowanie niższa. Niezbędna jest doskonała równowaga troski i profesjonalizmu, która jest kluczem do sukcesu odzyskania należności i znalezienia optymalnego rozwiązania dla osób, które mają kłopoty z zarządzaniem swoimi finansami, by w przyszłości regulowały swoje zobowiązania na czas.
Nasze usługi
Kiedy nasi partnerzy biznesowi przesyłają nam sprawę, już wiemy, że chcą szybko i skutecznie odzyskać swoje należności. Co nie mniej ważne, chcą także później odzyskać swoich klientów i ufają, że dzięki nam się to uda. W Intrum jesteśmy dumni z etycznych podstaw naszej działalności oraz z naszych starań promujących innowacyjność i skuteczność operacyjną w naszej branży.
Oferujemy usługi w zakresie windykacji i kupna wierzytelności, a także monitoringu płatności.