Monitoring płatności

Nasze podejście, procesy, oprogramowanie i wiedza gwarantują wysoki wskaźnik efektywności odzyskiwania należności. Ponadto, robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić Twojej firmie dobre relacje z klientami. Nasi pracownicy słuchają, doradzają i pomagają Twojemu klientowi uwolnić się od długów.

Możemy również pomóc w sytuacji, gdy posiadasz własny zespół windykacyjny, ale aktualnie potrzebujesz wsparcia w odzyskiwaniu należności. Możemy to zrobić pod własnym szyldem lub używając nazwy Twojej marki.

Wyspecjalizowani eksperci

Pełna empatii i szacunku komunikacja telefoniczna

Wysoki wskaźnik efektywności odzyskiwania należności

Elastyczne podejście do klienta końcowego

Najczęściej zadawane pytania

FAQ - Monitoring płatności | Intrum

Mamy obawy związane z faktem, że ktoś inny będzie rozmawiać z moimi klientami.

W Intrum inwestujemy w szkolenia i narzędzia potrzebne do zapewnienia Twoim klientom pozytywnych doświadczeń. Nasze doświadczenie w pracy z osobami i firmami zadłużonymi oznacza, że posiadamy umiejętności pozwalające na empatyczne i stanowcze ustalenie wszystkich potrzebnych okoliczności i pracę z Twoimi klientami w celu znalezienia rozwiązań, które będą dla nich korzystne i zapewnią Ci zapłatę za oferowane towary i usługi. Ochrona Twojej marki i reputacji jest dla nas kluczowa.

Jakie korzyści płyną z dzwonienia do klienta?

Kontakt telefoniczny z klientem, zanim jego sprawa zostanie przekazana do windykacji, to dobry sposób na zachowanie dobrych relacji. Wszelkie nieporozumienia czy spory mogą zostać rozwiązane, a dla klienta jest to okazja do wyjaśnienia przyczyn opóźnienia. To przyspiesza spłatę zadłużenia i buduje zaufanie.

Kiedy należy zadzwonić do klienta?

Zanim dana sprawa zostanie przekazana do windykacji, należy skontaktować się z klientem. Zapewnia to utrzymanie dobrych relacji z klientem i powoduje, że wiele zaległych płatności jest szybko regulowanych.

Czy można użyć nazwy mojej marki podczas rozmów z moimi klientami?

Tak, nasi eksperci kontaktują się z klientami telefonicznie w Twoim imieniu. Możemy to robić pod naszym brandem lub używając Twojej marki. Ty decydujesz.

Dlaczego warto wybrać Intrum jako partnera Twojej firmy?

Z biurami w 24 krajach w Europie i w Brazylii, rozmiarem geograficznym i zakresem działań, a także wraz z naszymi wiodącymi na rynku etycznymi praktykami, Intrum jest idealnym partnerem.

 

Więcej informacji.

“Monitoring płatności pomaga naszym Klientom unikać problemów zanim jeszcze one powstaną.”

Rozpocznij proces, aby zostać naszym klientem

Wytyczamy drogę do dobrze prosperującego biznesu