Zgodność z przepisami i etyczne traktowanie klientów końcowych są kamieniami węgielnymi podejścia Intrum do windykacji. Inwestujemy w technologię, procesy i ludzi, aby zapewnić najlepsze wyniki dla naszych klientów.
Jeśli Twój klient nie płaci po przypomnieniu o płatności, być może nadszedł czas, aby podjąć kolejny krok – windykację. Im szybciej rozpoczniesz proces windykacji, tym większe prawdopodobieństwo, że odzyskasz swoje pieniądze.
Zorientowanie na potrzeby konsumenta, spójne procesy i narzędzia cyfrowe to składniki, które zapewniają optymalne doświadczenie dla klientów końcowych w ramach strategii etycznej windykacji Intrum.
W ostatnich latach nastąpił ogromny wzrost kredytów udzielonych małym i średnim przedsiębiorstwom (MŚP), a rządy i banki oferowały dodatkowe kredyty w czasie pandemii. Banki stoją teraz przed wyzwaniem odzyskania tych pieniędzy.
Istnieją wyraźne wzorce w sposobie, w jaki firmy z dużymi stratami kredytowymi traktują swoje faktury, w porównaniu z tymi, które zazwyczaj otrzymują zapłatę na czas. Co więc można robić lepiej?
Dbanie o podróż konsumenta jest kluczowe, by mieć pewność, że są oni zadowoleni ze swoich dostawców mediów i pozostaną wobec nich lojalni. W Intrum jesteśmy ekspertami w ułatwianiu tej podróży od wczesnych etapów fakturowania, do radzenia sobie z kompleksową windykacją.
Wytyczamy drogę do dobrze prosperującego biznesu
loading...