Intrum publikuje raport European Consumer Payment Report 2024 - Pulse
Chcesz być na bieżąco z tym, jak konsumenci zarządzają swoimi finansami? W styczniu 2024 roku zapytaliśmy 20 000 konsumentów o ich budżety domowe i priorytety wydatków. Z naszego raportu dowiesz się, jak konsumenci zarządzają swoimi finansami w obliczu wyzwań gospodarczych, geopolitycznych i społecznych.
Zdobądź cenne informacje na temat zwyczajów związanych z wydatkami europejskich konsumentów
Co roku Intrum przeprowadza ankietę wśród ponad 20 000 konsumentów w całej Europie, aby uzyskać wgląd we wzorce ich wydatków i sposób, w jaki radzą sobie ze swoimi finansami w ujęciu miesięcznym.
Ostatnio konsumenci stanęli przed różnymi wyzwaniami, w tym niestabilnością geopolityczną, rosnącymi stopami procentowymi i kryzysem kosztów życia. Plusem jest to, że od czasu ustaleń ECPR z 2023 r. obserwuje się pozytywną tendencję i widać, że niektórzy konsumenci wyraźnie odczuwają poprawę finansów swoich gospodarstw domowych. Wielu jednak nadal bardzo martwi się tym, jak zwiążą koniec z końcem. O czym firmy mające kontakt z konsumentami powinny wiedzieć wkraczając w rok 2024?
Informacje o badaniu ECPR Pulse 2024
Raport został opublikowany 4 marca 2024. Ankietę przeprowadzono w dniach 2–25 stycznia 2024 r. i stanowi ona kontynuację pełnego raportu (ECPR) dotyczącego płatności konsumenckich opublikowanego w listopadzie 2023 r. Termin "Pulse" oznacza uchwycenie krótkiego obrazu lub pulsu nastrojów konsumentów w określonym momencie.