ONE Intrum: tak globalne jak tylko możliwe, tak lokalne, jak tylko potrzeba
Program ONE Intrum przekształca Intrum w prawdziwie globalną firmę, o ustandaryzowanych, nowoczesnych systemach, procesach i metodach pracy.
W ramach programu ONE Intrum, firma przechodzi z modelu funkcjonowania organizacji, w której działało wiele lokalizacji-oddziałów, do przedsiębiorstwa, które posiada wspólną technologię, strategie i sposoby pracy.
Ten ambitny program pozwala Intrum w pełni wykorzystać możliwości oferowane przez wielkość, skalę i obecność geograficzną naszej marki, przy jednoczesnym zachowaniu lokalnej wiedzy, kultury i doświadczenia. Jako największa w Europie firma zajmująca się zarządzaniem wierzytelnościami i zakupem długów, potencjał rynkowy Intrum jest znaczący.
Transformacja technologiczna
Skalowalna, oparta na modułach platforma IT, dedykowana całemu cyklowi zarządzania wierzytelnościami, zapewnia pełne cyfrowe sterowanie ze zwiększoną automatyzacją i standaryzacją danych we wszystkich krajach. Klienci korzystają z elastycznej międzynarodowej integracji w systemach wewnętrznych, jak również z rozwiązań portalowych, które zapewniają nowe metody płatności i więcej kanałów dla klientów naszych klientów.
Korzystając ze wspólnej platformy technologicznej i wspólnych procesów, Intrum może sprostać zmieniającym się potrzebom klientów, a także optymalizować rozwiązania dla różnych branż. Ta ciągła transformacja jest wspierana przez etyczne usługi windykacyjne i zaawansowaną analitykę danych.
W zdigitalizowanym świecie wymagania dotyczące elastycznych procesów, efektywnych metod pracy i niszowej wiedzy specjalistycznej, są wysokie. Musimy być w stanie zapewnić naszym klientom dogłębną znajomość branży i odpowiednie usługi, a także lokalną wiedzę i wysoką jakość, niezależnie od rynku.Anders Engdhal, President & CEO, Intrum
Co to oznacza w praktyce:
Globalna platforma technologiczna jest kluczem do odblokowania dalszej efektywności i zapewnienia nam jeszcze większej konkurencyjności w przyszłość. Technologia umożliwia nam zajęcie czołowych pozycji w rozwoju systemów i usług informatycznych, takich jak portale cyfrowe, które można zintegrować z własnymi systemami klienta lub mobilne rozwiązania samoobsługowe dla konsumentówMohammed Salloum, Chief Operating Officer w Grupie Intrum.
Transformacja ma na celu zapewnienie prostszej, przyjaznej dla użytkownika, cyfrowej podróży klienta, w której można uniknąć czekania w kolejce telefonicznej.
Klienci i ich klienci, którzy chcą szybkiego, cyfrowego zarządzania sprawami, zauważą różnicę. Jednocześnie klienci mogą teraz cieszyć się ujednoliconym interfejsem i standardowym wyglądem na kilku rynkach. System zapewnia również możliwości dostępu do efektywnych kanałów komunikacji cyfrowej, co przynosi korzyści pracownikom, ułatwiając wymianę najlepszych praktyk między krajamiMohammed Salloum.
Oprócz naszych fizycznych front offices możemy również połączyć się wirtualnie z lokalnymi agentami i wykorzystać najnowszą technologię do dzielenia się i ustalania najlepszych praktyk w całej organizacji. Jestem podekscytowany rosnącą wartością dla klienta i potencjałem, który dane, analityka i technologia automatyzacji mogą dodatkowo odblokować, gdy zostaną wdrożone w globalnych procesach i systemachPrezes i CEO Grupy Intrum, Anders Engdahl.
Program ONE Intrum ma na celu osiągnięcie długoterminowego zrównoważonego wzrostu przy jednoczesnej optymalizacji procesów i praktyk we wszystkich segmentach biznesowych dla klientów. W centrum zmian leży rozwój technologiczny, jednak postęp w Intrum jest napędzany przez ludzi. Ich umiejętności, wiedza i zdolność do adaptacji zapewniają, że Intrum nadal będzie liderem na rynku z korzyścią dla klientów, konsumentów i całego społeczeństwa.
Uzyskaj więcej informacji
Informacje zawarte w tym artykule są oparte na raporcie Annual and Sustainability Report. Pełny raport można pobrać poniżej.