Międzynarodowy biznes z podejściem lokalnym
Naszym celem jest zapewnienie osobom zadłużonym, z którymi kontaktujemy się w imieniu naszych klientów, poczucia komfortu i zrozumienia. Dlatego w bieżącym roku poszerzyliśmy zakres języków używanych w naszych centrach obsługi klientów końcowych.
Jako duża organizacja operująca na 25 różnych rynkach i udzielająca pomocy milionom zadłużonych osób, Intrum posiada ekspertyzę oraz skalę, które umożliwiają nam być efektywnymi oraz elastycznymi. Jednak uważamy, że skuteczność międzynarodowego działania zależy od wsparcia pochodzącego z lokalnej wiedzy.
Współpracując z osobami dotkniętymi trudnościami finansowymi, wsłuchujemy się w ich problemy i pomagamy znaleźć rozwiązanie, które umożliwia spłatę zadłużenia w sposób możliwy i trwały. Ten proces może wiązać się emocjami, dlatego posługując się preferowanym przez konsumenta językiem, możemy sprawić, że poczuje się bardziej komfortowo.
W Intrum obecnie zatrudniamy osoby pochodzące 91 różnych narodowości, które posługują się 38 językami (w porównaniu do 2022 r.: 35 języków). Nasza różnorodność przyczynia się do bogactwa wiedzy i pozwala nam jeszcze lepiej rozumieć i tym samym obsługiwać klientów firm, z którymi współpracujemy.
Łączymy globalny zasięg z lokalną obecnością, świadcząc usługi zarządzania należnościami jako lider na rynku w Europie. Dzięki posiadaniu oddziałów w 25 krajach i współpracy z 160 krajami partnerskimi, nasze centra telefoniczne obsługują klientów w różnych językach. Przykładowo, w Hyggen w Norwegii i Essen w Niemczech znajdują się jednostki, w których nasi pracownicy posługują się aż 13 językami. Dzięki temu jesteśmy w stanie komunikować się w sposób zrozumiały i skuteczny z naszymi klientami końcowymi, niezależnie od tego, skąd pochodzą.
Możemy zapewnić wsparcie w 38 następujących językach:
albański, arabski, bośniacki, kantoński, kataloński, czeski, duński, dari, niderlandzki, angielski, estoński, fiński, flamandzki, francuski, niemiecki, grecki, hindustani, węgierski, włoski, kurdyjski, łotewski, litewski, norweski, perski, polski, portugalski, pendżabski, rumuński, rosyjski, serbski, serbsko-chorwacki, słowacki, hiszpański, szwedzki, tamilski, turecki, ukraiński.
Niezależnie od tego, czy oferujemy usługi cyfrowe, czy wsparcie naszych empatycznych Zespołów Call Center, rozwiązania dot. monitorowania zaległości czy planów spłaty, to zawsze służymy jednostce. Każdy jest inny. Język to tylko jeden ze sposobów, w jaki zapewniamy pozytywne doświadczenia współpracy z Intrum.