Wczesne zaangażowanie zwiększa sukces odzyskiwania należności w branży usług komunalnych
Dbanie o podróż konsumenta jest kluczowe, by mieć pewność, że są oni zadowoleni ze swoich dostawców mediów i pozostaną wobec nich lojalni. W Intrum jesteśmy ekspertami w ułatwianiu tej podróży od wczesnych etapów fakturowania, do radzenia sobie z kompleksową windykacją.
Dostawcy usług komunalnych/użyteczności publicznej stoją przed podwójnym wyzwaniem. Na poziomie globalnym zmiany klimatyczne, kwestie ekologiczne i inne wydarzenia na świecie wpływają na innowacje, dostawy i ceny; natomiast na poziomie konsumenckim, dostawcy muszą być wyczuleni na potrzeby i wyzwania poszczególnych klientów, aby ograniczyć rezygnację z usług.
Łatwiej jest to powiedzieć niż zrobić w środowisku zwiększonej mobilności klientów, którzy są zachęcani do regularnych przeglądów cen i zmian dostawców za pośrednictwem Internetu. W związku z tym, dbanie o odpowiednie doświadczenie klientów jest ważniejsze niż kiedykolwiek: usuwanie barier i tworzenie pozytywnej podróży konsumenta.
W Intrum wykorzystujemy nasze bogate doświadczenie, wiedzę i dane, aby zaoferować konsumentom indywidualnie dopasowane rozwiązania, zarówno poprzez preferowane kanały, jak i w dokonywanych ustaleniach dotyczących płatności. Im wcześniej jesteśmy zaangażowani w ten proces, tym lepiej możemy wpłynąć na doświadczenie związane z odzyskiwaniem należności.
W sektorze usług komunalnych/użyteczności publicznej firmy często mają charakter międzynarodowy, a ich wolumeny są zróżnicowane. Niezależnie od wielkości i wymagań, znamy skomplikowany system regulacyjny i jesteśmy gotowi pomóc dostawcom we wszystkich potrzebach związanych z zarządzaniem wierzytelnościami.
Zmiany w przemyśle energetycznym mają miejsce cały czas i są intensywne, a przejście na zrównoważone rozwiązania jest w centrum uwagi. Dlaczego warto pozwolić nam pomóc Twojej firmie w zarządzaniu wierzytelnościami, uwalniając cenne zasoby na innowacje i najważniejsze sprawy biznesowe.