Chroń się przed fałszywymi telefonami i wiadomościami 

Intrum nigdy nie poprosi Cię o udostępnienie danych osobowych, takich jak hasła, szczegóły płatności lub kody weryfikacyjne, przez telefon, e-mail lub SMS. Jeśli otrzymasz taką prośbę, nie odpowiadaj.

Mam pytanie

Chcę wyjaśnić swoją sprawę

Możesz się z nami skontaktować 24/7. Skontaktuj się z nami w dowolnym momencie.
Co powinienem zrobić?

Mam pytanie dotyczące mojego zadłużenia.

Możesz skontaktować się z nami, abyśmy mogli odpowiedzieć na Twoje zapytanie. Wybierz preferowaną metodę kontaktu, korzystając z poniższego linku.


Nie zgadzam się z przypisanymi mi zobowiązaniami

To nie jest moje zadłużenie, co mam zrobić?

Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, tak szybko, jak to możliwe. To ważne, abyś wyjaśnił nam dlaczego nie zgadzasz się z przypisanymi Ci zobowiązaniami. Wówczas my wyjaśnimy tę sprawę bezpośrednio z pierwotnym wierzycielem i wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.